SEO články sa dajú vytvoriť na akúkoľvek tému


Naša firma je zameraná na predaj súčiastok do chladničiek a iných väčších domácich spotrebičov. Keď sme obdržali ponuku na SEO optimalizáciu, v ktorej bolo i podrobne vysvetlené, čo presne zahŕňa, len som sa pousmiala.       Muž v košeli sedí na ceste s notebookom a premýšľa
 
SEO články http://www.seolight.sk/copywriting o súčiastkach do práčok a chladničiek? Kto by to čítal? A čo také PR články a obsah na web? Vraj by sme si mali na webových stránkach založiť BLOG a do neho pravidelne pridávať zaujímavé a pútavé texty. Na tom, že by sa mal každý venovať tomu, čomu sa rozumie, asi nejaká tá pravda predsa len bude. Keď sa totiž do  týchto vecí opreli profesionáli, všetko vyzeralo úplne inak.          
 
V SEO agentúre nás najprv ubezpečili, že aj súčiastky sa dajú do textov zakomponovať chytrým a pútavým spôsobom. Ja som sa naviac bála toho, že agentúra vytvorí totálne nezmyselné texty, v ktorých budú vložené nejaké odkazy alebo názov naše firmy. To som naozaj nechcela. Keď sa takýto text dostane ku mne, tak sa chytám za hlavu a hovorím si, že tí ľudia to nemôžu myslieť vážne. Videla som to u jednej konkurenčnej firmy. Keď som si do Googla zadala ich názov, vyhodilo mi desiatky článkov, ktoré boli väčšinou o tom, že niekto niekde išiel, potom si niečo kúpil a nakoniec to doma použil. Žiadna informačná hodnota, množstvo chýb a preklepov, nezmyselný názov a tak ďalej.      Dievča sedí za stolom, pozerá do počítača a hryzie ceruzku  
 
My sme mali asi trošku väčšie šťastie na SEO agentúru. K technickej  časti SEO optimalizácie sa vyjadriť naozaj neviem a taktiež neviem posúdiť, čo všetko robili a ako dobre či nedobre to robili. Pre mňa je podstatné, že máme vyššiu návštevnosť a aj online predaj je na tom lepšie. Čo sa však týka SEO textov, PR článkov a blogu na našom webe, nič z toho nemá chybu. Keď sa vecí píšu s kreativitou a rozumom, tak môžete optimalizovať aj také podnikanie, aké je to naše, takže smelo do toho.